søndag 10. oktober 2010

Julekuler


Høstferien er over for denne gang. Uka gikk som vanlig kjempefort, vi er ikke halvveis i planene våre nå heller. Men familien har ihvertfall fått kost seg på Kielbåten sammen med farmor og Egil. Det var mindre bølger enn fryktet. I land i Kiel var vi heldige med været, og vi fikk til og med se et glimt av sola. Deilig. Her hjemme er det høst i været, fargene på trærne er på det vakreste, men sur vind ødelegger noe for ønsket om å gå tur.
Inne har vi nok av ryddeoppdrag, men de får vike, det er langt viktigere saker på gang. Oktober betyr jo snart jul, og messeproduksjonen har startet.
Cathrine sendte meg en link på Facebook. Den handlet om den nye boka til Arne og Carlos,-og da måtte jeg jo prøve.... Jeg har ikke boka, så jeg måtte bruke mitt eget hode. Her er resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar