fredag 30. juli 2010

Fredagskveld


Har akkurat sett "Mord og mysterier" med potetgull og cider på fanget. Det er rolig i heimen. Ungene har lagt seg og gubben er bortreist. Jeg er lat. Strikketøyet har ligget i ro i hele dag. Jeg holder på med et par votter med reinsdyr, og det begynte å bli litt kjedelig midtveis på vott nr. 1. Vel, det blir vel flere regnværsdager.
Forøvrig spaserer det mange par deilige varme og myke "votter" omkring på Westerås i Geiranger...

Jakob og jeg var på butikken i går, og da jeg løftet på et garnnøste sa han strengt: Nei, mamma, du har nok garn, du må bruke minst ti garnnøster før du får kjøpe et nytt! Han har så rett, så rett den gutten! Det spørs da om jeg klarer å være like fornuftig!..
Men jeg var flink i dag og kjørte Johnny til Strømmen UTEN å så mye som titte inn vinduene på Bikuben! Ikke verst, jeg tror det er første gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar